Semester, vad är det?

Idag började min semester...med träning, urpackning av bussen, till Vansbro och hämta bär och flaskor och så en tur till Mora för att hämta fåtöljen jag köpt på blocket. Stressigt? Skojar du? Nu sitter jag här, trött som en gnu och väntar på att fotbollen ska börja på Vallen. Undrar när man ska få vila.....i morgon kanske.
Egentligen skulle jag hängt en tvätt som ligger i maskinen och väntar på torkning, men jag har ingen lust. Den får ligga en stund till. Ska istället sjunka ner i min fina fåtölj och slötitta på tv. P har åkt på sin badminton och Virre kommer om en timme. Dags för lite egen tid då. Skulle vilja möblera om lite men de saker jag vill flytta på måste jag ha hjälp med så det får väl vänta.
Vilar en stund och så återkommer jag ikväll med bilder på hur det blev med möbleringen av nyinköpet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0