Snart klar.

Ja då var det inte just mer än baguettetillverkning kvar. Ja, nu ska jag inte baka brödet, utan fylla det med smör,ost och skinka. Nio stycken ska jag göra. En till oss var...i bilen ner i morgon. Lite curling får man väl vara? Jag var ju orolig för hur det skulle gå med flaskorna vi beställt. Idag ringde det på telefonen. Kunde vi ta emot flaskorna i morgon? Nehejdu...då är vi borta. Det slutade med att vi åkte ner till DHL och hämtade hem dem idag. Det lät som värsta bryggarbilen när vi sladdade runt i rondellernas stad. Nu står de fint uppradade i källaren och bara väntar på att få fyllas med saft eller glögg.
Jag sticker ner och köper några baguetter nu.


Kommentarer
Postat av: Kerstin B

2010-10-20 @ 13:19:58
Postat av: Kerstin B

Hej på er!

Det är så roligt att läsa din blogg Maria och jag följer verkligen med allt om bin. marmelad och saft och mycket mer. Ni är JÄTTEDUKTIGA!! Själv har jag tappat rösten, så jag kan inte ringa och prata nu. Men jag vill önska er en RIKTIGT HÄRLIG SEMESTER tillsammans! Tänk att komma iväg så där allihop! Många kramar och lycka till från Kerstin på Vårstigen Längtar....

2010-10-20 @ 13:23:07
Postat av: lovisa

oh gott!

2010-10-20 @ 13:35:14
URL: http://lavitadilovisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0