Susigt värre.

Vet ni hur man vet att det är dags för semester? Jo, när man efter en hel munksäsong åker hemåt för sista gången och närmar sig fotbollsrondellen....ser en liten gren med vissna blad som ligger mitt i vägen.....och tror det är en apa!!!! Fattar ni att det behövs lite ledigt nu? Jag sa faktiskt till P.....Är det en apa som sitter där. Sedan kom jag på att det kan det ju inte vara. Dags för ledighet med andra ord.
Vi har kommit hem....Lillebror var överlycklig och nu ska jag ta en välbehövlig dusch och sedan krypa ner i sköna sängen. Underbart! Veckan som kommer äe ganska uppbokad...men med lite roliga, frivilliga saker. Återkommer till det. Trött men lycklig efter en bra helg....godnatt på er.

Kommentarer
Postat av: Millis

Hihi! ^^ Jag såg dinosaurier när vi var på väg upp till skräddarbacken en gång, men det visade sig vara får :p

2010-10-03 @ 21:57:26
URL: http://ivarsgard.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0