Tack för maten Findus.

Sitter här framför varsin dator...igen. Vart är mänskligheten på väg? I och för sig så pratar vi fortfarande med varandra...inte som vissa, genom datorn. Om vi hade våra apparater i olika rum skulle vi säkert maila eller msn:a. Nej...det får vi då hoppas att det aldrig sker. Om det skulle bli så, lovar jag att sälja min dator.
Nu är det bara Virres packning kvar. Han är på väg hem, så det lär bli gjort vilken minut som helst. Skönt! Då kan man bara njuta av att resan snart ska bli av.
Vet ni vad som ska bli extra roligt? Förutom att alla barnen är med...och att jag ska få se London...och att jag ska shoppa lite....så ska det bli så roligt att höra P prata engelska......han bryter nämligen på ....POLSKA! Vi har så roligt åt honom...och han bjuder på det. Tycker nog att det är lite roligt att få oss att skratta. Dessutom är hans engelska sisådär.....det vet ni ju redan. Min är inte heller världens bästa. Tur man har barnen med som pratar flytande. Vad skulle man göra utan barn?
Sist, men inte minst så måste jag berätta att Findus bjudit på mat idag. Klickade hem en gratiskupong av deras nya tacogratäng på nätet. De delade ut 16000 stycken, och vi fick en. Stack ner på affären och fixade hem en idag. Gott var det...smaka vet jag!

Kommentarer
Postat av: Millis

Jag och Erik sitter oxå med varsin dator. Vi pratar oxå ibland, men det händer att det blir över facebook eller annat medium oxå :p

Han har inte packat än förresten. Borde jag börja tjata?

2010-10-19 @ 22:32:05
URL: http://ivarsgard.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0