Då var det måndag igen då.....

...vad fort det går. Nu skulle jag vilja att tiden stannade en stund. När man var yngre ville man komma upp i ålder....moped, körkort...systemet.....Efter det rullade det bara på med barn, jobb, skilsmässor och utbildning...men nu...nu är jag i den rätta åldern för att bara vara. Kan ju inte säga att jag längtar till pensionen...utom när det är riktigt körigt med munkvagnen då....Det är nu jag ska göra allt jag vill. Det är nu jag KAN göra allt jag vill. Jag har skrivit förut vad jag ska hinna med innan 50. Det är verkligen dags att ta tag i det nu. Ska bara fundera ut vad jag ska börja med....dreads kanske...eller tatuering? Tänker lite till.
Idag är det trädgårdsarbete i Falun. Vi åker vid tolv och så kommer vi hem vid sju...efter P:s badminton. Matheus ska med på träning idag. De fick lite manfall, gubbarna så de passade på att ta med lite yngre krafter. Själv ska jag passa på att hälsa på Bubblis då, och ta en tur på stan. Letar efter en jacka...som säkert bara finns i min fantasi. Har fått för mig hur den ska se ut och känner jag mig själv rätt så lär den inte finnas annat än i mitt huvud. Jag letar fortfarande efter en bikini som jag ville ha.....1995. Kan någon säga åt mig att sluta!!
Kaffe nu....höres.

Kommentarer
Postat av: Millis

Hihi, det är bra med fantasi har jag hört. Du kanske skulle göra en egen? :) Då får man det som man vill iaf. Eller nja, det brukar inte bli som jag tänkt mig när jag gör saker men ändå ^^

2010-09-27 @ 19:45:43
URL: http://ivarsgard.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0