Dagens sjukvård!!!!

I november var jag till ryggteamet på Falu lasarett. Rejäl genomgång av mig, och sjukgymnasten skulle tala med kirurgerna om operation och dessutom skicka papper till min sjukgymnast. Jag har väntat och väntat....och väntat ännu mer. Igår hade jag väntat klart. Ringde upp och frågade om jag kommit bort bland alla papper. Jo då...det hade jag gjort! Nu blev det fart på personalen. Idag ringde de upp mig...erbjöd ny magnetröntgen nästa vecka (då fanns det minsann tider snabbt) och samtal med kirurgerna inom en månad. Så, nu så ska det väl äntligen hända något.

Annat som hänt....kommer ni ihåg att jag pratade om att vi kanske skulle få komma med på en kanonbra reklamplats för Sweet Home Dalarna. Idag ringde det på min mobil. Utfrågning om företaget och de verkade riktigt intresserade. Hoppas...håll tummarna. Jag kan ännu inte säga vad det är, men det kommer, bara vi ror det i land.

Nu ska det köpas äpplen till Lappstans äppelchutney...och sedan är det tillverkning som gäller....hela dagen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0