Nyordning?

Ibland blir det bara för mycket. Idag är en sån dag. Inte för att jag ska göra så mycket idag, utan för att allt kommer ikapp.

Just nu går jag och tänker på munkvagnen och allt som ska fixas med den inför helgen.....jag tänker på mina bin som inte existerar än och vart jag ska ha dem...och hur jag ska få ihop kupor så det räcker...Jag tänker på stugan som står i skogen och behöver tillsyn...och jag behöver den lika mycket som den behöver mig. Jag tänker också på barnen...hur det ska gå, hur de mår och om jag räcker till...och så tänker jag på om jag verkligen måste räcka till? Jag tänker på "marmeladfabriken" och allt som ska funka med den. Och så vill jag flytta...

Jag vill leva som jag är...NU...inte senare. Hur ska jag få ihop allt? Sånt går jag och tänker på idag...och jag har tänkt i natt också. Det känns som det är stora förändringar på gång. Bara jag orkar....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0