Packningsbestyr.

Torsdag...igen. Huvva va fort veckorna går. Idag är det den stora dagen. Premiär för året vad gäller marknader. Sandviken nästa. Fredag och lördag står vi där.

Visst är det vackert....men den här tiden på året har det inte hunnit komma så mycket grönt...och så brukar det vara jäkligt kallt. Vi har stått i både snö och regn där. Inte så mycket folk heller...men det är en bra marknad att börja med. Man jobbar liksom bort rosten som satt sig under vintern.

 Vi ska ägna dagen åt att packa klart i bussen...det är mycket som ska med...mycket att tänka på...och, som sagt, vi är ju lite rostiga så det gäller att tänka på allt och inte glömma något.

Jag har just kommit hem från träningen. Idag fick jag koden till porten också. Varje morgon står jag och väntar på att automatlåset ska gå upp. Idag kom min sjukgymnast samtidigt som mig och han visade hur jag ska ta mig in före sju på morgonen. Hemligt var det, sa han, men nu slipper jag stå ute och frysa.

Nu blir det frukost och sedan ska jag vänta på att L&R öppnar så att jag kan åka dit med varorna de beställt. Någonstans mellan frukost och leverans ska jag väcka P!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0