Trött, tröttare,tröttast!

Egentligen hade jag tänkt att bara skriva god natt....är så fruktansvärt trött...men nu när jag ändå sitter här så blir det lite längre.

Dagen har varit lång, men bra. Vi är nöjda med försäljningen och vädret har ju varit toppen. Vid femtiden tog det liksom stopp...folk började gå hemåt och vi packade ihop. Vagnen skulle ner på torget så packningen blev väl inte världens bästa. Huvudsaken allt stod på golvet så att inget kunde rasa ner.

Vi lämnade vagnen på marknaden och åkte hem för att vila/sova en stund. Det är lättare att köra därifrån när alla andra är borta. P somnade som en stock....inte jag....hur jag än försökte så kunde jag inte somna. Hade behövt det. Om jag räknar så har jag varit vaken 16 timmar nu.

Nu är vi just hemkomna från torget. Vagnen står där. Allt är på plats. I morgon ska jag på biodling till Arvslindan. P ska stå på torget och i morgon kväll är det badminton...och städning av bussen. Det är besiktning på tisdag....huvva!!! Kan väl aldrig gå vägen...om det skulle göra det så lovar jag att fira...rejält!

Lugnet före stormen..njae...storm och storm..men det kom betydligt mer folk än vad som syns här....

...och jag smakade inte en enda munk på hela helgen. Duktig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0