Går snart i kras....

Ja, jag vet att jag inte skrivit på länge. Det är inte det att jag inte vill...det finns bara inte tid och ork. Allvarligt alltså. Om det gäller att motionera eller göra något för sig själv så kan man alltid hitta någon liten stund, men den här gången har det inte funnits en endaste liten minut. Jag är så slut att jag vissa stunder bara önskat att jag kunde försvinna från jordens yta...bara gå upp i rök...få vila lite. Det har varit mycket nu...och det är inte klart än. Det finns massor som ska bearbetas och tas in i min lilla hjärna. Saker som är nya att leva med, men inte nya i tankarna. Flummigt va? Ja, jag vet men det är allt jag kan skriva för tillfället.

Vi sitter i vagnen. Jag har duschat och diskat lite bestick och glas...vi har ätit matlåda inköpt på mataffären...innehållande varken vitaminer eller smaker, men mätta blev vi. Nu passar Virre och P på att kolla om det är något fel på antennkabeln till tv:n. Då passar det att leta fel....det är ju friidrotts-vm på tv.

Verandan vid vagnen är så gott som bortriven och ska på tippen i morgon. Jag vill bara ha upp förtältet nu, så vi kan få lite bättre plats och ordning.
Vill köpa en gasolspis och en luftvärmepump. Hoppas på tid den här veckan....skulle inte tro det va...men önska kan man ju.

Nu ska jag krypa ner och gosa in mig i täcket....drömma om lediga dagar.... och öppna, ärliga relationer.

Kommentarer
Postat av: Millis

Sååå länge sen var det ju inte sen du skrev ^^ Men jag började sakna dina tokiga inlägg iaf. Kram!

2011-08-28 @ 22:20:50
URL: http://ivarsgard.blogg.se/
Postat av: Kerstin B.

Kära maria! Jag följer med intresse din maria-blogg, men nu blir jag orolig- kör du inte lite för tufft med dig själv nu? VAR rÄDD OM DIG!!!

Många varma tankar från Kerstin

2011-08-30 @ 12:10:03
Postat av: majvor dahlgren

Kanske är du på Rättviks marknad nu. Det har hänt så mycket i ditt liv .Hoppas du kan få en välbehövlig paus. DU vill mycket, men din kropp kanske inte orkar mera - just nu. Jag önskar dig allt gott, men du måste vara rädd om dig själv. Tror att du länge haft en för intensiv period. Är det tid, att BARA tänka på dig själv nu, tills du får krafterna tillbaka igen!!! Kramar från MAJVOR

2011-10-09 @ 03:11:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0