Gräsplättar och iniväggensymptom.

Grästrimmern vi köpte billigt på den stora mataffären funkade finfint. P har just tagit ett varv runt tomten...vår pyttelilla gräsplätt. Som gjord för stressade, överarbetade meddelålders människor. Finns inte plats för stora överdådiga rabatter....eller läckra stensättningar. Bara att trimma kanterna och klippa de få strån som törs sig upp. Visserligen är själva mattan den finaste jag sett...tät, grön och mjuk som sammet att gå på, men...väldigt liten...och det är bra det. Inga måsten...bara vara...

Städningen fortsätter...inte klar idag heller, men det närmar sig slutet. I morgon måste det bli klart. Det blir det också...om det inte händer en katastrof...typ..brutna ben...eller gåiniväggensymptom...vilket är väldigt nära nu. Det enda jag tänker på är: bara klara av den här veckan......bara klara av den här veckan...sedan får jag vila lite.....P har sett att det bär utför och peppar för fullt.....semester...snart...det är du värd, säger han då och då. Det känns skönt. Började fundera på vart vi vill åka....Spanien kanske...eller London....jamen...kan vi inte ta något nytt ställe? Skulle behöva lite tips....oktobersemester, vart åker man då förslagsvis? Januarisemester...vart styra kosan då?

Nu ska jag nog bara dra en filt över mig och somna i soffan....liksom igår kväll. Sov halva natten där. När jag väl orkade resa mig upp...dra av kläderna och ta mig till sovrummet...ja, då var jag vaken....somnade aldrig om igen....

God natt....

Kommentarer
Postat av: Anonym

åk till Rom i oktober :D

2011-08-17 @ 00:29:03
Postat av: Anonym

postat av Agnes så klart. glömde skriva

2011-08-17 @ 00:29:33
Postat av: Anonym

18/9 går ett plan från Dala-airport till Rhodos..finns platser kvar

..

2011-08-17 @ 20:26:10
Postat av: ToastKerstin

...glömde..

2011-08-17 @ 20:26:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0