Tillbaka.

God morgon världen. Tog mig en välbehövlig semester...inte. Har ägnat den senaste tiden åt att jobba....gå på bröllop, flytta ur gamla lägenheten och att laga dörren på munkvagnen. Någon tyckte det var spännande att titta in där en natt. Tog en platta coca-cola och några gamla munkar. Skitungar! Colan var väl inte hela världen, utan dörren....den var totalt uppbruten och gick inte att laga. Hittade en annan på Blocket....inte ny och inte helt perfekt, men vad gör man? Det tog några dagar att få hem den med bussgods och nu sitter den på plats.

Just nu sitter jag i mitt nya hem. Campinglivet verkar bli härligt, men än har jag inte hunnit känna efter riktigt. Vi har kommit hit och somnat omedelbart...upp igen tidigt på morgonen och iväg på jobb. Snart...snart ska det bli lite lugnt så vi får bo in oss ordentligt.

Jag ska åka till vår lokal på stan och packa bilen full av marmelader. Ska stå på bondens marknad i Falun i morgon. Lite gruvsamt är det måste jag säga, men i morgon eftermiddag är jag säkert nöjd och glad.

Hör av mig senare idag...när allt är förberett och jag har lite ledigt. Ha en underbar dag...det ska jag. Solen skiner över lugnet i Mellsta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0