Två timmar kvar.

Jag tror det är höst ute nu. Det känns verkligen så när man tar på sig tofflorna och knallar upp till servicebyggnaden för att gå på toa och hämta tidningen. Solen tittar visserligen fram, men den värmer inte som tidigare. Skönt, tycker jag. Gillar ju inte värme.

Idag ska vi till lägenheten....nej, vi blev inte riktigt klara igår, som jag hoppats. Det kom annat emellan. Men nu ska det inte ta mer än högst två timmar att bli klar. Ska dessutom leverera lite varor till en av våra återförsäljare. Efter det ska jag nog fira med en läsk på trappan till vårt nya hem.

I helgen som kommer är det moppeträff här. Bortåt 1000 mopeder ska visa upp sig i kortége genom stan och samlingsplatsen är Mellsta camping. Synd att vi inte är hemma. Hade gärna sett det.

Väcker väl P och drar mot stan då.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0