Åh vilken bra dag det varit.

Var ganska nervös när jag skulle ner till Lavendel & Romantik idag. Trodde hon skulle säga att nu var det färdiginköpt för hennes del......men, nej då. Hon tyckte det var spännande produkter vi tagit fram. Hoppas hon tycker det efter helgens smakprovning också. Jag tycker våra produkter passar så bra in i hennes övriga sortiment att jag gärna behåller den butiken som återförsäljare....och så är hon ju så trevlig också...bara det alltså...det är värt mycket.
Skidskytte på tv under eftermiddagen och sedan har det fortsatt i de banorna....slappat alltså. Det händer inte så mycket när man är slö, och egentligen hade jag tänkt blogga om hur det är att närma sig 50...och komma på att man är vuxen...och får bestämma över sig själv. Helt plötsligt kom det över mig.....ingen...INGEN bestämmer över mig! Pling! Det ska jag skriva om så fort jag piggnat till lite. Det lär inte bli idag, men snart....lovar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0