God förmiddag.

Idag är jag medlare i en jättestor konflikt. Ella är här idag. Hon är världens snällaste, sötaste hund. Lillebror är också här idag...han bor här...och just idag är han världens knäppaste, räddaste och fjantigaste katt. Så fort Ella visade sig här i morse gjorde katten utfall!!! Vår mesiga katt...som alltid gömt sig under sängen när det kommit djur på besök. Jag tror han börjar bli dement. Allvarligt alltså. Så här kan vi inte ha det. Jag försöker och försöker medla, men det verkar lönlöst. Han smyger efter och så fort jag vänder ryggen till flyger han på.....Jag som vill ha en egen hund någon dag. Ser omöjligt ut.
Idag är det pappersdag...planering, men det mesta får vänta tills Ella gått hem.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0