Limetryffel....

...kladdigt...blev nog inte så bra. Igår gjorde jag limetryffel som skulle stå i kylskåpet till idag. Nu har jag skurit den i bitar och lagt i påsar. Det blev kanske ingen riktig höjdare. Mjukt och kladdigt. Så, den får vi nog äta upp själva. Virre kommer att bli glad...han älskar vit choklad och det är just det som är innehållet i den här tryffeln. Men, man kan ju inte lyckas med allt...eller hur?
Nu ska jag koka en till sort iste och se hur det blir....bra hoppas jag. Lillemor kommer på en fika om en stund och resten av dagen blir jobb.....uppvägning av munkmix.....det tråkigaste som finns, men nödvändigt. Lär nog behöva en och annan paus under dagen. Vi syns då......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0