Lugn natt...

...och ännu lugnare morgon....förutom en promenad ner på stan då. Bilen är utlånad till dotter som hälsar på sin syster i Sollefteå. Virre fick alltså ingen skjuts ner till bussen idag. Vi tog en promenad istället. Känns härligt att han, trots inställd taxitur, vill ha mitt sällskap. Vi trivs ganska bra ihop...jag och Virre.
Toastkerstin hade ställt sin vagn på plats och jag slängde några ord med henne. Fick mig lite kaffe till livs.
Nu har jag läst morgontidningen...skrivit upp vilka program jag ska se på tv nästa vecka....jag som aldrig följer några serier, har helt plötsligt agendan full av intressanta program jag bara måste se.
Idag är det istekokning...inhandling av ingredienser till fudge och skidskytte på tv. Kanske skulle jag behöva fundera på om vi ska byta lägenhet också.....Vill gärna ha nytt, men orkar liksom inte riktigt tänka på att allt måste flyttas också. Gud va grejor man har. Stor utrensning behövs. Tror man mår bättre av lite saker och mycket tid till att bara vara.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0