Nu är det en sån där dag igen.....

...då egentligen ingenting blir gjort, utan allt händer i mitt huvud. Idag går jag runt och planerar för flytt till den andra lägenheten...den som jag inte ens vet om vi vill ha.....snacka om ambivalent! Jag vill och jag vill inte. Hur som helst så tror jag att det för något gott med sig, vad det än blir, för jag planerar vad som ska till soptippen...vad som ska säljas och om vi behöver något nytt. Det kan väl aldrig skada att få undan lite skräp.
Så, städningen har jag börjat ta tag i. Det följer liksom med automatiskt...med tankarna. Ingen vill väl lämna över ett skitigt hem. Just nu är det kaklet i badrummet som får sig en duvning av klorin...ja, jag vet att det inte är världens bästa för miljön, men vad ska jag göra?
I morgon blir det fudge....som skulle ha blivit idag....Jag hinner hur det än blir.

Jag kör väl på en stund till då....det är ju inte helg förrän i morgon...eller hur?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0