Sammanfattning.

Då så....kvällen är här och det blir nog hockey på tv........Jag har ägnat dagen åt fudge, det vet ni ju. Blev riktigt bra faktiskt. Lite skarp i smaken...vuxensmak. Det beror nog på att jag använde mörk choklad med 70% cacao. Egentligen skulle det vara blockchoklad, men jag provade lite exklusivare variant och det gick bra. I morgon ska jag försöka hinna med att göra en sats med ljus choklad också.
Att spackla det där skåpet jag pratade om...tja....det är inte gjort än, men hoppas på att orka göra det nu...under hockeyn. Vad ska jag annars göra? Jo, en sak till som jag vill prova ikväll är att göra godisklubbor. Ni ska få se resultatet i morgon.
Nu har vi ätit och sitter sida vid sida framför våra datorer...vissa väntar på hockeyn...vissa väntar på ork.....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0