Medeltidsmarknad.

Lite mindre rörigt blev det till slut...men det är fortfarande mycket kvar att göra. Det svåraste är att allt bör göras samtidigt...packa, slänga, ge bort, sälja....Känns just nu övermäktigt...och svårt att veta vad som ska sparas...och vart ska allt förvaras under tiden...tills det blir flytt på riktigt? Skulle behöva vinter nu...det är då vi har mera tid...men nu är det sommar...suck.

Medeltidsmarknad idag på gammelgården. Mest halsband med kristaller och kolbullar...vi blev inte kvar så länge...varmt var det också. Gick på Jula istället och tittade på en varmluftfläkt att ha i villavagnen. Funderar på det...och tar reda på mer fakta. Sov middag i soffan...svettig och halvslumrande. Vaknade av telefonen..felringning....varför...jag som inte kan somna om när jag blir väckt.

P gjorde en sallad till kvällsmat...länge sedan...sallad...och att P gjorde mat! Gott var det...väldigt gott. Kanske för att jag bara behövde sätta mig till bords och äta....

Nu ser vi på film. En dålig dansk film...därför mellanlandar jag här. Lutar nog åt sängen istället.

I morgon ska vi försöka bygga ihop vårt nya förtält....Lär ta några timmar.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0