Omprioriteringar på gång.

Nu är jag lite irriterad...på mig själv. Är det meningen att man ska slita häcken av sig varje sommar och inte få njuta en sekund av sol, bad och värme? Är det meningen att man ska avundas grannens grillkvällar, grannfruns bruna ben och de fullpackade semesterbilarna på Ica-parkeringen? Ska man varje sommar försöka se fram mot någon impulsivt planerad iställetförsemester i oktober? F-n va trött jag blir. Felprioriterat så det smäller om det. Varför hyr jag inte ut skidor i Sälen på vintrarna istället för att sälja munkar när Sverige är som vackrast? Men kanske känner jag så här just nu för att jag skrivit juli och augustischemat för en stund sedan. Två dagar...endast två dagar är tomma...och då har jag inte skrivit i något för marmeladfabriken. Nej nu får det vara färdigt. Nu ska här planeras på ett vettigt, vuxet och medvetet sätt inför nästa år. Nu är det dags att tänka på sig själv lite...om jag nu kommer ihåg hur man gör.

Förresten...vi åker till Rättvik i morgon...tidigt...och sedan åker vi direkt därifrån till Furudal. Kommer hem på onsdag kväll...bara så ni vet så tar jag ingen dator med mig. Tänkte börja ta lite ledigt från det som går...den här gången blev det bloggen. Vi hörs på onsdag då....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0