Tornadovarning!

Jösses....jag säger bara det...jösses! Strax före tio plingade det på dörren....och så välde det in folk. Människor jag aldrig sett...barnfamiljer...unga tjejer...mammor med tonårsdöttrar...karlar..ja gud vet vad. Det rycktes och slets...det bars ut och packades in i bilar...jag fick springa runt med skruvmejsel och skruva ner hyllor från väggarna och lampor från taken.

Nu går jag här i en ekande lägenhet och undrar vad de som kommer på eftermiddagen ska ta med sig för något härifrån...det finns ju knappt något kvar. Lite gardiner och böcker är väl det som finns. Men jag är nöjd. Nu slipper jag tänka på hur jag ska göra med alla grejor...för det finns inga. Vilket bra sätt att flytta på. Jag är riktigt stolt över mig själv, som kom på detta.


Kommentarer
Postat av: Toastkerstin

Tycker det var en jättebra idé och ett sätt att göra livet enkelt. Bra att det funkade :)

2011-07-27 @ 12:24:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0