Hemma igen.

I morse vaknade jag i ett lugnt Furudal. Det hade tydligen varit 3 grader under natten...och jag sov som en gud! Härligt. Utsövd och inte en endaste svettdroppe störde sömnen. Kan det bli bättre? Åh jo, det kan det visserligen men det är gott så här långt.

Många "kändisar" var på plats...Bokleif...Orsingen....och våra klädförsäljande grannar i Rättvik. Dagen flöt på, vädret var underbart...kunderna trevliga och jag fick äta den godaste hamburgaren jag någonsin ätit...och då ska ni veta att jag anser mig vara hamburgerexpert. Tjejen i luckan blev så glad när jag berömde hennes färdigheter vid stekbordet. Visst ska man säga vad man tycker? Både bra och dåligt. Jag blir aldrig så glad som när någon berömmer mig...och jag blir ganska sur eller ledsen när någon kritiserar mig, men jag lär mig av det och försöker ta till mig allt.....

Nu ska det tittas på fotboll...andra halvlek...ser lite mörkt ut, men man vet aldrig. Hörs i morgon kväll då....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0