Dag 2...nu börjar det...

Lite avundsjuk är jag allt...på alla ungdomar som just kommit till festivalen. De går runt i sköna sommarkläder...äter och dricker när de är hungriga...sover när de är trötta, vilken tid det än är...hittar nya bekantskaper och lever bara för dagen. Jag vill också vara så...lös och ledig....inga måsten och bara göra det jag känner för just för stunden. Nu ser det inte ut så för min del...inte den här veckan i alla fall. Idag börjar det röra på sig ännu mera. Idag kommer köerna in till campingen att ringla sig ända ner till oss, och vi bor ca 500 meter från insläppet.

Idag ska det göras ännu mera toast och baguetter...idag blir det nattjobb och idag börjar tröttheten sakta krypa sig på. Det är från nu som sömnen blir lidande...men vad gör väl det...det är bara en vecka om året.

Kicki är på jobbet...Fjalar sover fortfarande...liksom P...själv har jag tankat bilen...tittat till vagnen och nu ska jag duscha...sen blir det väckning av staben....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0