Malung.

God morgon på er. Varmt idag igen....men nu ska jag sluta klaga.
Jag är i Malung...känns lite som hemma faktiskt. Här har jag varit mycket...och då menar jag inte bara på marknad. Jag gick min u-landsutbildning här...en rolig tid....med människor som var lik mig i sinnet.

Men nu är nu och det packas upp för full runt omkring. Många kända ansikten är här....Plåtbertil...Nätverket....Börje...Klädindierna...han från Siljansnäs och många fler. Jag ska koka lite kaffe och sedan ta en promenad och kolla in vilka som kommit under natten...sedan blir det fullt ös hela dagen.

Finns bara ett problem på himlen...två av våra stora vattendunkar verkar läcka...det smyger ut vatten på något ställe....förmodligen världens minsta hål, men ack så irriterande. Vi klarar nog den här marknaden men sen blir det soptippen för dem.

Höres.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0