P har bytt inriktning.

Åh vad varmt det varit i vagnen idag...ja, jag vet att jag inte ska klaga med lite kan jag väl få säga? Nu har vi stängt för dagen...ätit lite...städat och diskat. P är och hämtar mer vatten och jag passar på att blogga lite.

Ska ut på en cachingtur snart. Det ska finnas tre-fyra stycken inom en kilometer...hoppas på tur. Bara det inte är för mycket folk i farten så att vi inte kan plocka fram dem....Det är ju skolavslutning och många lediga människor.....

P skaffade sig en ny sysselsättning idag

Abdul (vars familj vi var hem och åt hos i måndags) står bredvid oss och säljer brända mandlar...han skulle göra det alla muslimer gör vissa tider på dagen så P tog över och det såg ut att gå som en dans. Kanske han överger munkarna och satsar på mandel istället.

Nu är jag trött...ska ta den där promenaden och så blir det väl tidigt i säng förstår jag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0