Var är Soltorgsparken?

Vad har de gjort med min park? Igår började de inhägna min "hemmapark"..alltså den jag har utanför köksfönstret. Stora höga stängsel går nu runt hela skönheten...dessutom täckt med röda skynken så att jag inte kan se in. Kan det vara så att det ska bli ytterligare en camping under Peace&Love? Troligtvis. Ok...får väl leva med det då...har ändå inte tid att sitta där inne och njuta nu....

Idag är det fullspäckat schema...vi har en lista för att kunna jobba på utan att tänka....först börjar vi med disk och dusch..sedan Falun...leverans av marmelader till Lilla Europa....sedan ville de se oss på Mellsta camping...de ska väl kolla så vi passar in....

Jag kommer tillbaka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0