Förberedelser.

Vad trevligt det var att titta på klockan i morse...och konstatera att jag inte ämnade kliva upp förrän 7.30. Det var länge sedan. Nu var det ju tack vare omställningen till sommartid som gjorde det, men det spelar ingen roll...jag klev upp 7.30...basta!!

Tog en biltur till affären och köpte batterier till ficklampan i stugan...att jag sedan, när jag åkte hem, kom på massor av annat jag skulle ha köpt gör inte så mycket. Får väl åka en gång till då.

Idag blir det packning inför vistelsen i stugan. Längtar dit....Jag sa till P att nu gäller det att få mig att längta hem...annars blir jag kvar där i evigheter. Som det känns idag, så skulle jag kunna bo där resten av våren och sommaren. 
Jag packar ner virkningen, korsordstidning, papper och penna och några bra pocketböcker. Resten finns där....krattor, spadar, betong att gjuta av, bräder att bygga med.....Skulle bara behöva köpa en stor rulle med sisalgarn. Jag vill nämligen, på äkta scoutvis, surra mig ett utomhuskök. Hittar jag garn idag så ska ni få följa byggandet via bloggen.

Nu ska jag packa....liksom Kicki gör....hon åker till Polen idag..något med jobbet...utbyte av något slag. Blir säkert roligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0