Gyttjedag.

Det behövdes bara ett lätt snöfall och en grå himmel för att få ner mig i gyttjan igen.....fy vilken tråkig dag. Allt känns trist. Att sedan dagen är blank vad gäller göromål gör inte saken bättre. Det är sådana här dagar som det ska vara fullspäckat med måsten.....så det går fort.

Visserligen är det skidor på tv, men sen då? Det känns inte ens roligt att åka till tippen...vilket jag skulle kunna göra i brist på annat.

Nej, jag tar och slår en lov här i lägenheten och ser om det finns något roligt som jag kan hitta på. Kanske ska ta och blanda ihop Sweet Home Dalarnas kryddsocker.....Gott på gröten eller morgonfilen. Kan kanske bli något. Vi får se.

Kommentarer
Postat av: TosatKerstin

Men det är trots allt bara några minus idag,yipeee... och som Alfons farmor sa att det är bra att ha trökit ibland så blir det desto roligare sen :)

2011-03-18 @ 07:39:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0