Lycka efter 46 och tvillingar.

Morgontidning och kaffe...minus 11 utanför och det ser ut att bli en fin dag. Ska snart väcka P och så åker vi mot mitt älskade västerdalarna.

I dagens tidning stod det att man är minst lycklig vid 46 års ålder...sedan vänder det. Va skönt att höra. Då har det alltså vänt för mig då. Nu kan jag alltså sluta leta efter lyckan.

I natt har jag inte fått någon stroke...men däremot tvillingar...igen! Två jobbiga bäbisar som inte kunde gå, men som var ena hejjare på att rulla fram överallt. En rullade ner för en trappa och den andra låg på golvet och åt allt som kom i dess väg. Jävligt jobbigt var det. Drog en suck av lättnad när jag vaknade.

Annars har vi det bra så här på tisdag morgon. Katten sitter i badrummet och roar sig med det bästa han vet....jaga silverfiskar...P sover sin skönhetssömn...och jag har just varit ner och tittat om vi haft inbrott i förrådet...det hade vi inte. Så...det blir långkalsonger på idag och håll tummarna för att bina lever..trots allt. Vi hörs senare.

Kommentarer
Postat av: Millis

Haha vilken jävla dröm!! ^^

2011-03-02 @ 23:52:43
URL: http://ivarsgard.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0