Nytt tänk.....

100% fokus....på livet. Som jag skrev igår så ska det bli andra bullar nu....nu ska jag inte tänka så mycket på att jag är stämd i moll, utan spela i dur. Skönt! Hela natten har gått åt till att fundera på vilken väg jag ska ta...var jag ska lägga ny asfalt. Skitigt och svettigt blir det, men ack så roligt...när det blir klart.

Har, som vanligt, skjutsat Virre till bussen...nu blir det kaffe med macka...har nyinköpt bröd från Gustafs bageri. Toastkerstin kommer om en stund och senare under dagen blir det en rundtur med bilen. Jag och P ska leta skog...andningshål för mig. Jag saknar ju skogen och tystnaden så vi ska hitta platser där det är lugnt och inte så mycket människor.

Har även lite pappersjobb som måste göras och några telefonsamtal som ska ringas...och så ska jag pussa på gubben lite. Det är vad jag ska göra idag. Känns bara bra.....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0