Hilton har bin.

En natt till att stryka ett streck över...en natt till som var precis som vanligt...dåligt med sömn och många funderingar. Jag kan väl vara vaken om det är det någon vill...inga problem, men nackdelen är ju att jag blir så trött på dagen...och det har jag inte tid med.

Tusen tack Gustafs bröd för allt nybakat bröd jag köpt och njutit av på morgnarna. Så ock idag....nybakade frallor ligger på köksbänken och bara väntar på att få ätas upp. Nu ska de flesta av dem med till Rättvik på marknad. Inte för att säljas utan för att ätas upp av oss under helgen. Gäller att tänka på matsäcken också.

I morse fick jag höra något roligt. Hilton hotell i Stockholm har skaffat bikupor. Just nu står de på en avsats fyra våningar upp och nästa år ska de upp på taket. Nu kan hotellet bjuda sina gäster på egenproducerad honung. Bra idé va?

Nu ringde de från Schenker...munkmixen är på ingång...vilket betyder några timmar med uppvägning i tvåkilospåsar. Inte så roligt.....men nödvändigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0