Sommarlängtan.

Hemma igen. Duschen satt fint kan jag säga...liksom maten, som snabbt kom på bordet. Nu är det bara sängen som hägrar. Om en liten stund ska jag ta mig dit, men först några rader här.

Det har blivit månaden Maj och det är jag glad för. Det har varit så kallt och trist så länge att vi är värda sommar nu...en lång skön sommar. Jag vill njuta nu, av att tänka på hur det blir.....varmt....riktigt varmt. Sådär så man pustar och klagar. Jag är ingen soldyrkare, men jag har definitivt inget mot att sitta i skuggan en varm ledig dag och dricka kall saft. Det där med alkohol är inte så mycket för mig...smakar oftast vidrigt och så får man huvudvärk dagen efter. Jag får huvudvärk av bara ett glas vin, så det är inget jag tar särskilt ofta.

Vi har ställt vagnen på plats på torget...som vanligt. Vi har harvat på där i några år nu....känns som hemma.....Hoppas på en god natts sömn och en riktigt bra dag i morgon. Återstår att se.

God natt alla vänner....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0