Tillbaka i verkligheten.

Hej.....funderat vart jag varit? Jag med...eller rättare sagt...funderat på hur jag ska ha det. Kände att min blogg var så förbaskade tråkig....hade liksom ingen lust att skriva om samma saker hela tiden....nu ska vi dit...nu har jag tagit en promenad...idag är det segt...ja, ni förstår säkert vad jag menar.

Jag skulle vilja skriva så mycket annat...om saker som är riktigt jobbiga...om vad jag egentligen tycker och tänker....om roliga saker...om tråkiga saker...allt som jag är....Så, nu har jag bestämt mig för att skriva igen....lite tuffare...lite elakare...lite mer vågat. Varför inte? Jag har massor av åsikter och funderingar som aldrig kommer fram. Kanske dags för det nu då....

Men jag går ut lite lätt i början...inte för att jag är feg....utan för att jag just nu har granskottsmarmelad som puttrar på spisen. Det är ett litet provkok. Kan bli bra...kan också gå åt pipsvängen.

Skriver mer i morgon...lovar.

Kommentarer
Postat av: Barbro

Maria - det skall bli väldigt spännande att få vara med som aktiv läsare nu när du tänker bli tuffare och med vågad.. Jag "läser dig" så fort jag hinner och har uppskattat att få ta del av dig och din vardag. Din vardag och ditt liv, är mer roligt, rörigt och ovanligt än vad du tror! Keep up good work! Kul att du laddar om och skjuter salut för ditt nya tänkande med en gran-skott-marmelad ! :-)

2011-05-25 @ 08:32:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0